[MasterClass ONLINE] Otsailak 19 de : Idoia Iturbe (Deusto Business School) “Nola saldu kanpoko merkatuetan ingurune global eta lurrunkorrekin”
Ostiralean, otsailak 19, 9:00etan, “Nola saldu kanpoko merkatuetan ingurune global eta lurrunkorrekin” izenburua duen onlline masterclassa antolatu dugu, Deusto Business School-eko irakaslea den, Idoia Iturberekin.
Idoia Iturbe, Globalikeko fundatzailea eta Zuzendari exekutiboa, nazioarteratzeko aholkularia, hamarkada bat baino gehiagoko esperientzia du nazioarteko kudeaketan, International Marketing-eko irakaslea Deusto Business Schoolen, ekintzailea eta inbertitzailea URWA eta Coben Club startup digitalen bitartez.
EKITALDIKO PROGRAMA
- Covid-19 krisia eta digitalizazioaren bultzada.
- Nazioartekotzearen garrantzia, enpresen etorkizuneko lehiakortasuna bermatzeko apustu estrategiko gisa
- Zergatik da ezinbestekoa ibilbide-orri bat markatzea: plan bat izatea?
- Zer eduki behar du nazioartekotze-plan batek?
- Nazioartekotzea ere digitalizatu egiten da
- Marketin digitalaren funtsezko kontzeptuak maila globalean:
- Web posizionamendua (SEO)
- Marketin digitala (EMA)
- Inbound marketing
- Sare sozialak.
- Beste alderdi batzuk: azoka digitalak, B2B salmenta-plataformak, etab.
- Ikus dezagun nola ari diren egiten Espainian eta Euskadin ondo ari direnak
- Industria-sektorean ikusitako joera nagusiak
- Enpresak arrakastaz aplikatzen ari diren estrategiak eta ekintzak
- Praktika hobeak garatzen ari dira
- Arestian aipatutako zer teknologia edo tresna erabiltzen ari diren
- Gomendioak
- Galderak