[MasterClass ONLINE] Otsailak 19 de : Idoia Iturbe (Deusto Business School) “Nola saldu kanpoko merkatuetan ingurune global eta lurrunkorrekin”

Ostiralean, otsailak 19, 9:00etan“Nola saldu kanpoko merkatuetan ingurune global eta lurrunkorrekin” izenburua duen onlline masterclassa antolatu dugu, Deusto Business School-eko irakaslea den, Idoia Iturberekin

Idoia Iturbe, Globalikeko fundatzailea eta Zuzendari exekutiboa, nazioarteratzeko aholkularia, hamarkada bat baino gehiagoko esperientzia du nazioarteko kudeaketan, International Marketing-eko irakaslea Deusto Business Schoolen, ekintzailea eta inbertitzailea URWA eta Coben Club startup digitalen bitartez. 

EKITALDIKO PROGRAMA

  1. Covid-19 krisia eta digitalizazioaren bultzada.
  2. Nazioartekotzearen garrantzia, enpresen etorkizuneko lehiakortasuna bermatzeko apustu estrategiko gisa
  3. Zergatik da ezinbestekoa ibilbide-orri bat markatzea: plan bat izatea?
  4. Zer eduki behar du nazioartekotze-plan batek?
  5. Nazioartekotzea ere digitalizatu egiten da
  6. Marketin digitalaren funtsezko kontzeptuak maila globalean:
    • Web posizionamendua (SEO)
    • Marketin digitala (EMA)
    • Inbound marketing
    • Sare sozialak.
    • Beste alderdi batzuk: azoka digitalak, B2B salmenta-plataformak, etab.
  7. Ikus dezagun nola ari diren egiten Espainian eta Euskadin ondo ari direnak
    • Industria-sektorean ikusitako joera nagusiak
    • Enpresak arrakastaz aplikatzen ari diren estrategiak eta ekintzak
    • Praktika hobeak garatzen ari dira
    • Arestian aipatutako zer teknologia edo tresna erabiltzen ari diren
    • Gomendioak
  8. Galderak

IZEN-EMATEA HEMEN